Τρομπούκη Βάγια
Καθηγήτρια φιλόλογος
Σπουδαία εμπειρία! Αλληλεπίδραση με συναδέλφους άλλων ευρωπαϊκών χωρών και γόνιμη ανταλλαγή απόψεων για θέματα διαφορετικότητας και πώς τα προσεγγίζουμε εκπαιδευτικά! Με βοήθησε να καλλιεργήσω την ικανότητά μου να υιοθετώ καλές πρακτικές από άλλες χώρες. Ένιωσα ότι κατανοώ καλύτερα τις ανάγκες των μαθητών μου!
Μητρούλης Απόστολος
Διευθυντής σχολείου
Μεγάλη εμπειρία! Η ανάλυση εννοιών, όπως η βιώσιμη ανάπτυξη, η κλιματική αλλαγή, το ελάχιστο οικολογικό αποτύπωμα, οι φυσικές πηγές ενέργειας, καθώς και οι βιωματικές δραστηριότητες, επηρέασαν τόσο την καθημερινότητά μου(πράσινη μετακίνηση), όσο και τις ενέργειες σε επίπεδο σχολείου(ανακύκλωση, τοποθέτηση μη ενεργοβόρων ηλεκτρικών λαμπτήρων, δεντροφύτευση, προώθηση ενός υγιεινού μοντέλου διατροφής και προβολή της αειφόρου ανάπτυξης, στους/στις μαθητές/τριες μας).
Μελίδου Κ. Αναστασία
ΠΕ86, Πληροφορικής
Κάθε πρόγραμμα ERASMUS έχει να προσφέρει πολλά. Στο ταξίδι μας στην Πολωνία το «Οικολογικό αποτύπωμα» με επηρέασε βαθιά. Σε προσωπικό επίπεδο, αντιλήφτηκα πως δεν αρκεί μόνο η ανακύκλωση των σκουπιδιών. Σε εκπαιδευτικό επίπεδο προσπάθησα να μεταλαμπαδεύσω στους μαθητές μου την περιβαλλοντική ευθύνη, βάζοντάς τους να κάνουν μια έρευνα περί του θέματος, ένα ερωτηματολόγιο, τα οποία παρουσίασαν σε μορφή Power Point, στους συμμαθητές τους για να τους ευαισθητοποιήσουν.
Δελιόπουλος Γεώργιος
Φιλόλογος, 3ο ΓΕΛ Κοζάνης
Η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα Erasmus+ και το ταξίδι στην Πολωνία ήταν εξαιρετικά ενδιαφέροντα. Γνώρισα το Bialystok, μια πόλη με ευγενικούς και φιλόξενους ανθρώπους, που εφαρμόζει στην πράξη τη βιώσιμη ανάπτυξη. Παρακολούθησα μαθήματα σε πολωνικά Λύκεια και διαπίστωσα τη σημασία που δίνουν στα εκπαιδευτικά προγράμματα καλλιέργειας της μαθητικής δημιουργικότητας. Μια μοναδική εμπειρία!
Μαριανού Δήμητρα
Δασκάλα δημοτικού σχολείου
Το Πρόγραμμα ΚΑ1 που παρακολούθησα τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Τενερίφη, ήταν πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο. Χάρη σε αυτό εμπλούτισα τη γνώση μου όσον αφορά στη συμπερίληψη και τη διαφορετικότητα. Η επιμόρφωση έγινε από εξειδικευμένα άτομα με πολύ μεταδοτικό και ευχάριστο τρόπο. Όσα παρουσίασαν και με τον τρόπο που το έκαναν, με έθεσαν ικανή χρησιμοποιώντας τα στη διδασκαλία μου, να την εμπλουτίσω με νέες και πιο αποτελεσματικές πρακτικές.
Χριστοφόρου Παρθένα
Φιλόλογος, Πε02 στο 3ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας
Μου δόθηκε η ευκαιρία να συνεργαστώ με Ευρωπαίους εταίρους κ να δω πως εργάζονται σε άλλες χώρες, να γνωρίσω επιμορφωτές που είχαν μια πιο ανοιχτή κ ενδιαφέρουσα φιλοσοφία ζωής αλλά κ να επικοινωνήσω με Έλληνες συναδέλφους μέσα σε καλό κλίμα συνεργασίας. Όλα αυτά μου έδωσαν αυτοπεποίθηση και την πεποίθηση ότι μπορώ να κάνω πολλά ως εκπαιδευτικός στην τάξη και έξω από αυτήν.
Γαβριηλίδου Ευαγγελία
Φιλόλογος, 2ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας
Παρακολούθησα το σεμινάριο Erasmus + “Climate cares! Education for a better environment” της ΠΔΜ στην Ισλανδίααποκομίζοντας πολλά, αλλά κυρίως ένα αίσθημα ευθύνης για τη σωτηρία του πλανήτη. Τα πέντε R είναι σε μεγάλο βαθμό ρυθμιστές της συμπεριφοράς μου. Refuse, reduce, reuse, repurpose, recycle. Αλλά και ως εκπαιδευτικός προσπαθώ να μεταλαμπαδεύσω στους μαθητές μου τις γνώσεις που απέκτησα και το ίδιο αίσθημα ευθύνης. Γιατί αυτοί είναι το μέλλον και πρέπει να τους «παραδώσουμε» ένα βιώσιμο μέλλον.
Γούλα Δέσποινα
Νηπιαγωγός
“Η εμπειρία του ταξιδιού στην Τενερίφη ήταν μοναδική. Συμμετείχα βιωματικά, συνεργάστηκα και αντάλλαξα πρωτότυπες και δημιουργικές απόψεις για την διαφορετικότητα αξιοποιώντας ό,τι ταιριάζει στο εργασιακό μου περιβάλλον. Ενημερώθηκα πλήρως για την περιοχή και το πρόγραμμα. Η επαφή με τους συμμετέχοντες και τους ντόπιους ήταν ανεκτίμητης σημασίας. Η περιήγηση στα αξιοθέατα επισφράγισε την γεμάτη αξέχαστες εμπειρίες εβδομάδα”
Καλαφάτη
Δέσποινα
Φιλόλογος, Πε02 στο 3ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας
Μου δόθηκε η ευκαιρία να συνεργαστώ με Ευρωπαίους εταίρους κ να δω πως εργάζονται σε άλλες χώρες, να γνωρίσω επιμορφωτές που είχαν μια πιο ανοιχτή κ ενδιαφέρουσα φιλοσοφία ζωής αλλά κ να επικοινωνήσω με Έλληνες συναδέλφους μέσα σε καλό κλίμα συνεργασίας. Όλα αυτά μου έδωσαν αυτοπεποίθηση και την πεποίθηση ότι μπορώ να κάνω πολλά ως εκπαιδευτικός στην τάξη και έξω από αυτήν.
Ντουσιοπούλου
Αντιγόνη
Εκπαιδευτικός Μουσικής (Πιάνο, Μουσικά Σύνολα), Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας
Χάρη στο σχέδιο κινητικότητας, στο οποίο συμμετείχα, απέκτησα ευελιξία στη διαχείριση της διαφορετικότητας των μαθητών, καθώς μπορώ να αισθάνομαι πληρέστερα τις ανάγκες τους, έχοντας παράλληλα εμπλουτίσει τις τεχνικές εξομάλυνσης κρίσεων. Έκτοτε, με απασχολεί επίσης ιδιαίτερα η συνοχή της τάξης και η συνεργασία μεταξύ των μαθητών μέσω ποικίλων ομαδικών δραστηριοτήτων.
Μηδικάνη Καλλιόπη
καθηγήτρια Αγγλικών
Η συμμετοχή μου στο σεμινάριο με τον τίτλο «Διαχείριση της Διαφορετικότητας στην Σχολική Τάξη: Αντιμετωπίζοντας τις Επερχόμενες Προκλήσεις» με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τις ανάγκες των μαθητών μου, να μάθω τεχνικές και να τις ενσωματώσω στη διδακτική μου πρακτική με σκοπό την προώθηση της συμπερίληψης, του αλληλοσεβασμού και της ενσυναίσθησης.
Κηπαρόγλου
Ευαγγελία
ΠΕ03 Μαθηματικός στο Γυμνάσιο Λευκοπηγής
Η συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα έδωσε τη δυνατότητα εφαρμογής καινοτόμων αρχών διδασκαλίας. Η χρήση Τ.Π.Ε στη διδασκαλική πράξη κατέστησε το έργο ενδιαφέρον για τους μαθητές μας . Παράλληλα η δημιουργία λαχανόκηπου στον προαύλιο χώρο του σχολείου, καθώς και άλλων δράσεων, αξιοποίησε την οικολογική γνώση με τον καλύτερο τρόπο. Ευαισθητοποίησε τους μαθητές σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης.
Τσακνάκη Παρασκευή
Νηπιαγωγός
Η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα ήταν μια εμπειρία ζωής, καθώς γνώρισα καινούριους ανθρώπους και πρακτικές διδασκαλίας, οι οποίες με βοήθησαν να εξελιχθώ σαν εκπαιδευτικός και να μπορέσω να βοηθήσω τους μαθητές μου, να συμμετάσχουν ενεργά στο μάθημα σεβόμενη τις ιδιαιτερότητες τους, ώστε να φτάσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους.