
Trompouki Vagia
Teacher - Greek language and literature
Great experience! Interaction with colleagues from other European countries and fruitful exchange of views on issues of diversity and how we approach them educationally! It helped me to cultivate my ability to adopt good practices from other countries. I felt that I understand the needs of my students better!

Μητρούλης Απόστολος
School Director
Great experience! The analysis of concepts such as sustainable development, climate change, minimal ecological footprint, natural energy sources, as well as experiential activities, influenced both my daily life(green movement) and actions at school level (recycling, installation of energy-efficient light bulbs, tree planting, promotion of a healthy model nutrition and sustainable development, to our students).

Melidou K. Anastasia
PE86, ICT
Each ERASMUS program has a lot to offer. On our trip to Poland the "Ecological Footprint" had a profound effect on me. On a personal level, I realized that it is not enough to just recycle the garbage. At an educational level, I tried to pass on environmental responsibility to my students by having them do a research on the subject, a questionnaire, which they presented in Power Point format to their classmates to raise awareness.

Δελιόπουλος Γεώργιος
Language Teacher, 3rd Senior High School of Kozani
My participation in Erasmus+ program and the trip to Poland were extremely interesting. I met Bialystok, a city with kind and hospitable people, which puts sustainable development into practice. I attended classes in Polish High Schools and found out the importance they attach to educational programs for cultivating student creativity. A unique experience!

Μαριανού Δήμητρα
Δασκάλα δημοτικού σχολείου
The KA1 Program I attended last September in Tenerife was very interesting and useful. Thanks to this I enriched my knowledge regarding inclusion and diversity. The training was done by qualified people in a very contagious and pleasant way. What they presented and the way they did it, made me capable of using them in my teaching, to enrich it with new and more effective practices.

Christoforou Parthena
History teacher at the 3rd Gymnasium of Ptolemaida
I had the opportunity to work with European partners and see how they work in other countries, to meet trainers with a more open and interesting philosophy of life and to communicate with Greek colleagues in a good atmosphere of cooperation. All this gave me confidence and the conviction that I could do a lot as a teacher in and out of the classroom.

Γαβριηλίδου Ευαγγελία
Φιλόλογος, 2ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας
Παρακολούθησα το σεμινάριο Erasmus + “Climate cares! Education for a better environment” της ΠΔΜ στην Ισλανδίααποκομίζοντας πολλά, αλλά κυρίως ένα αίσθημα ευθύνης για τη σωτηρία του πλανήτη. Τα πέντε R είναι σε μεγάλο βαθμό ρυθμιστές της συμπεριφοράς μου. Refuse, reduce, reuse, repurpose, recycle. Αλλά και ως εκπαιδευτικός προσπαθώ να μεταλαμπαδεύσω στους μαθητές μου τις γνώσεις που απέκτησα και το ίδιο αίσθημα ευθύνης. Γιατί αυτοί είναι το μέλλον και πρέπει να τους «παραδώσουμε» ένα βιώσιμο μέλλον.

Γούλα Δέσποινα
Νηπιαγωγός
“Η εμπειρία του ταξιδιού στην Τενερίφη ήταν μοναδική. Συμμετείχα βιωματικά, συνεργάστηκα και αντάλλαξα πρωτότυπες και δημιουργικές απόψεις για την διαφορετικότητα αξιοποιώντας ό,τι ταιριάζει στο εργασιακό μου περιβάλλον. Ενημερώθηκα πλήρως για την περιοχή και το πρόγραμμα. Η επαφή με τους συμμετέχοντες και τους ντόπιους ήταν ανεκτίμητης σημασίας. Η περιήγηση στα αξιοθέατα επισφράγισε την γεμάτη αξέχαστες εμπειρίες εβδομάδα”

Καλαφάτη
Δέσποινα
History teacher at the 3rd Gymnasium of Ptolemaida
I had the opportunity to work with European partners and see how they work in other countries, to meet trainers with a more open and interesting philosophy of life and to communicate with Greek colleagues in a good atmosphere of cooperation. All this gave me confidence and the conviction that I could do a lot as a teacher in and out of the classroom.

Ντουσιοπούλου
Αντιγόνη
Εκπαιδευτικός Μουσικής (Πιάνο, Μουσικά Σύνολα), Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας
Χάρη στο σχέδιο κινητικότητας, στο οποίο συμμετείχα, απέκτησα ευελιξία στη διαχείριση της διαφορετικότητας των μαθητών, καθώς μπορώ να αισθάνομαι πληρέστερα τις ανάγκες τους, έχοντας παράλληλα εμπλουτίσει τις τεχνικές εξομάλυνσης κρίσεων. Έκτοτε, με απασχολεί επίσης ιδιαίτερα η συνοχή της τάξης και η συνεργασία μεταξύ των μαθητών μέσω ποικίλων ομαδικών δραστηριοτήτων.

Μηδικάνη Καλλιόπη
καθηγήτρια Αγγλικών
Η συμμετοχή μου στο σεμινάριο με τον τίτλο «Διαχείριση της Διαφορετικότητας στην Σχολική Τάξη: Αντιμετωπίζοντας τις Επερχόμενες Προκλήσεις» με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τις ανάγκες των μαθητών μου, να μάθω τεχνικές και να τις ενσωματώσω στη διδακτική μου πρακτική με σκοπό την προώθηση της συμπερίληψης, του αλληλοσεβασμού και της ενσυναίσθησης.

Κηπαρόγλου
Ευαγγελία
ΠΕ03 Μαθηματικός στο Γυμνάσιο Λευκοπηγής
Η συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα έδωσε τη δυνατότητα εφαρμογής καινοτόμων αρχών διδασκαλίας. Η χρήση Τ.Π.Ε στη διδασκαλική πράξη κατέστησε το έργο ενδιαφέρον για τους μαθητές μας . Παράλληλα η δημιουργία λαχανόκηπου στον προαύλιο χώρο του σχολείου, καθώς και άλλων δράσεων, αξιοποίησε την οικολογική γνώση με τον καλύτερο τρόπο. Ευαισθητοποίησε τους μαθητές σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης.

Τσακνάκη Παρασκευή
Νηπιαγωγός
Η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα ήταν μια εμπειρία ζωής, καθώς γνώρισα καινούριους ανθρώπους και πρακτικές διδασκαλίας, οι οποίες με βοήθησαν να εξελιχθώ σαν εκπαιδευτικός και να μπορέσω να βοηθήσω τους μαθητές μου, να συμμετάσχουν ενεργά στο μάθημα σεβόμενη τις ιδιαιτερότητες τους, ώστε να φτάσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους.